יצירת קשר

יצירת קשר:
כתובתינו: כצנלסון 124 גבעתיים
טלפון: 03-6763366
פקס: 1533-5292669
מייל: info@i-rent.co.il
https://i-rent.co.il

Blogroll

יום שלישי, 16 בנובמבר 2021

 

סביר להניח כי גם אתם, הקוראים, משתמשים באפליקציית אינסטגרם בה יש מעל 200 מיליון משתמשים פעילים ומעל 20 מיליארד תמונות.

לבטח אתם יודעים כי חברת פייסבוק רכשה את אינסטגרם אך אם עד לפני זמן מה כל התמונות שצילמתם נשמרו בענן עם המערכת 2EC של אמזון הרי לפתע נתגלה כי פייסבוק בשקט בשקט העבירה את כל התמונות שלכם ושל שאר מיליוני המשתמשים לשרתים הנמצאים בבעלותה וממוקמים בחברה. מהלך זה התרחש כבר באביב האחרון אך לא התפרסם עד כה.

מהלך העברת 20 ביליון תמונות אינו מהלך של מה בכך ודרש מחברת פייסבוק למצוא פתרון אמין, איכותי, יעיל ומהיר על מנת להעביר את כל התמונות לחוות השרתים שלה.

מה גם שמדי יום מעלים המשתמשים הרבים תמונות חדשות לפרופיל שלהם ולכן נדרשת טכניקה מתקדמת לבצע מהלך העברת התמונות. כמו כן, כדאי לדעת כי התמונות באינסטגרם נשמרו על אלפי אתרי אחסון וירטואלים באמזון ועל מנת להעביר את כל הקבצים ללא איבוד מידע וללא תקלות נדרש מהלך יוצא דופן ופתרון טכנולוגי מתקדם להשלמת המשימה.

יש מומחים ברשת הטוענים כי מהלך זה בעייתי מבחינת הפרטיות של המשתמשים מאחר ופייסבוק מאחסנת כעת את התמונות מאינסטגרם ואת כל המידע של דפי הפייסבוק במרכז המידע המאובטח שלה. למעשה, כעת פייסבוק יכולה ללמוד יותר עלינו ולשכלל את כלי הפרסום שלה ויש בכך חדירה לפרטיות מאחר והחברה יכולה כעת ללמוד עלינו טוב ומדויק יותר. אגב, בקישור המצורף תוכלו התרשם מאחת מחוות השרתים של פייסבוק, חוות שרתים עצומה הממוקמת בצפון קרלויינה.

0 תגובות: